459.000 συνδρομητές ΟΤΕ TV κατά το Β` τρίμηνο του 2016...

Στις 30 Ιουνίου 2016, ο συνολικός αριθμός συνδρομητών ΟΤΕ TV ανήλθε σε 459.000, καταγράφοντας αύξηση 22% σε ετήσια βάση. Χάρη στην αύξηση των συνδρομητών και το υψηλότερο ARPU, ο ΟΤΕ TV ενίσχυσε τις επιδόσεις του κατά το τρίμηνο. O OTE συνέχισε να κεφαλαιοποιεί τις σημαντικές επενδύσεις του σε δημοφιλές αθλητικό περιεχόμενο, όπως οι διοργανώσεις UEFA Champions League, UEFA Europa League, UK Premier League και το Κύπελλο Ελλάδας. Ο επιπλέον φόρος που επιβλήθηκε πρόσφατα στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, έχει επηρεάσει αρνητικά, όπως ήδη διαφαίνεται στο Β’ τρίμηνο, την προσέλκυση νέων πελατών στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης...

....
Οι υπηρεσίες τηλεόρασης παρουσίασαν ισχυρή ανάπτυξη για ένα ακόμα τρίμηνο. Στις 30 Ιουνίου 2016, ο συνολικός αριθμός συνδρομητών ΟΤΕ TV ανήλθε σε 459.000, καταγράφοντας αύξηση 22% σε ετήσια βάση. Χάρη στην αύξηση των συνδρομητών και το υψηλότερο ARPU, ο ΟΤΕ TV ενίσχυσε τις επιδόσεις του κατά το τρίμηνο. O OTE συνέχισε να κεφαλαιοποιεί τις σημαντικές επενδύσεις του σε δημοφιλές αθλητικό περιεχόμενο, όπως οι διοργανώσεις UEFA Champions League, UEFA Europa League, UK Premier League και το Κύπελλο Ελλάδας. Ο επιπλέον φόρος που επιβλήθηκε πρόσφατα στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, έχει επηρεάσει αρνητικά, όπως ήδη διαφαίνεται στο Β’ τρίμηνο, την προσέλκυση νέων πελατών στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης. 

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα B’ τριμήνου 2016, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Mιχάλης Τσαμάζ, ανέφερε: «Πετύχαμε άλλο ένα τρίμηνο με ισχυρές επιδόσεις στην Ελλάδα, παρά το οικονομικό περιβάλλον και την περιορισμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Αυτό, χάρη στην τεχνολογική μας πρωτοπορία, την υπεροχή του brand μας και τις επενδύσεις μας σε προϊόντα και υπηρεσίες που οι πελάτες αναζητούν. Η συνεχιζόμενη ζήτηση για γρήγορες ευρυζωνικές συνδέσεις, αξιόπιστες υπηρεσίες δεδομένων κινητής και πλούσιο τηλεοπτικό περιεχόμενο, ενίσχυσαν τα έσοδά μας και την κερδοφορία EBITDA στην Ελλάδα. Στη Ρουμανία, το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον δυσχεραίνει την ανάκαμψη των δραστηριοτήτων μας, αλλά εκτιμούμε ότι τα μέτρα που παίρνουμε θα αποδώσουν.»
 Ο κ. Τσαμάζ πρόσθεσε: «Ο έλεγχος του κόστους παραμένει βασική προτεραιότητα για τη Διοικητική ομάδα. Στο τέλος Ιουνίου, ανακοινώσαμε ένα νέο πρόγραμμα οικειοθελούς αποχώρησης για περισσότερους από 300 εργαζόμενους το οποίο αναμένεται να μειώσει τα λειτουργικά μας έξοδα κατά περίπου €13 εκατ. σε ετήσια βάση, χωρίς καμία επιβάρυνση στο Ελληνικό Δημόσιο. Θα συνεχίσουμε να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της κερδοφορίας και των μελλοντικών προοπτικών του ΟΤΕ.»

Προοπτικές 
Οι τάσεις που διαμόρφωσαν τις επιδόσεις του ΟΤΕ το πρώτο μισό του χρόνου αναμένεται να συνεχιστούν και το υπόλοιπο του 2016. Στην Ελλάδα, αξιοποιώντας τα μέσα που διαθέτει, ο ΟΤΕ επιδιώκει να περιορίσει την επίδραση από τις σταθερά δύσκολες οικονομικές συνθήκες, τον έντονο ανταγωνισμό και τις πιέσεις στην αγοραστική δύναμη καταναλωτών και επιχειρήσεων. Η επιπρόσθετη φορολόγηση, που εφαρμόστηκε πρόσφατα στις υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία, ιδίως ο φόρος στη συνδρομητική τηλεόραση που επιβλήθηκε τον Ιούνιο στην Ελλάδα, καθώς και οι επιπλέον προβλεπόμενες φορολογικές επιβαρύνσεις, αναμένεται να επηρεάσουν τη ζήτηση. Στις διεθνείς δραστηριότητες, αναμένεται ότι ο ανταγωνισμός στη Ρουμανία θα παραμείνει ιδιαίτερα έντονος και λαμβάνονται μέτρα για την ανάσχεση της μείωσης εσόδων και κερδοφορίας μεσοπρόθεσμα, με έμφαση στην τεχνολογία, την εμπορική στρατηγική, τον περιορισμό του κόστους και τις επενδύσεις σε δίκτυα. Οι συνολικές επενδύσεις του ΟΤΕ αναμένεται και το 2016 να διαμορφωθούν στα επίπεδα των €0,55 δισ., εξαιρουμένου του κόστους για την απόκτηση φάσματος. Οι ελεύθερες ταμειακές ροές (εξαιρουμένων των προγραμμάτων εθελούσιας αποχώρησης, των έκτακτων εξόδων και των πληρωμών για άδειες φάσματος) για το 2016 αναμένεται να ανέλθουν σε €0,5 δισ. περίπου.


Τα αντίστοιχα Οικονομικά Αποτελέσματα του ομίλου ΟΤΕ για το Β` Τρίμηνο του 2016, δείχνουν τη σταθερή αύξηση της συνδρομητικής βάσης του ΟΤΕ ΤV στην Ελληνική αγορά (+21,6%), με 458.920 συνδρομητές τηλεόρασης για το Β` τρίμηνο του 2015 (έναντι 377.548 συνδρομητές τηλεόρασης για το αντίστοιχο Β` τρίμηνο του 2015). Και της θυγατρικής πλατφόρμας Telekom TV στη Ρουμανική αγορά (+2,8%), με 1.461.287 συνδρομητές τηλεόρασης για το Β` τρίμηνο του 2016 (έναντι 1.420.828 συνδρομητές τηλεόρασης για το αντίστοιχο Β` τρίμηνο του 2015)...



ΟΤΕ ΤV 
Q2 2016
Q2 2015
Δ
Συνδρομητές PayTV Ελλάδα
458.920
377.548
+21,6%


TELEKOM TV 
Q2 2016
Q2 2015
Δ
Συνδρομητές PayTV Ρουμανία 
1.461.287
1.420.828
+2,8%

...